Nova data: 22 de juliol


Festa d'estiu 2015 - 2a Edició PREMIS IMPACTE

IMPORTANT. CANVI DE DATA!!! Dimecres, 22 de juliol de 2015

Com a conseqüència de la defunció del nostre apreciat col·legiat Leopoldo Rodes, a qui teníem previst lliurar un premi d’honor en aquesta edició dels Premis Impacte, i degut de la coincidència en data i hora d’aquesta acte amb la missa funeral que tindrà lloc a Santa Maria del Mar, la Junta del Col.legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha decidit moure aquest acte al dimecres 22 de Juliol a les 19:00 hores a la Antiga Fàbrica de Cerveses Damm.


Dimecres, 22 de juliol a les 19.00 h Antiga Fàbrica Estrella Damm (C/ Rosselló, 515 – Barcelona)

Aquest juliol torna la Festa d’estiu del Col·legi i amb ella els Premis Impacte.

Uns premis que el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya organitza amb l’objectiu de destacar les accions de comunicació que més han impactat a la societat catalana.

Els guardons s’entregaran el 22 de juliol a la Festa de l’Estiu que el Col·legi celebra a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia a través del NOU FORMILARI!! Fes click en aquest enllaç.

Per a més informació envia un email a info@colpublirp.com o truca al 93 451 30 69.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies